ТМ Синево

Партнер: Синево Україна
ТМ: медична лабораторія «Синево»
ЦА – вагітні жінки в жіночих консультаціях України (міста мільйонники), мами з новонародженими.
Мета – спонукання споживачів використовувати лабораторію «Синєво»
Рекламна компанія:
- new born marketing
- direct marketing
Період проведення – 2015-2017 роки
Географія – Міста мільйонники України
Результат:
Під час проведення семплювання та поштового розсилання спостерігалася позитивна динаміка
візитів до Лабораторії «Синєво» зі знижковими картками, купонами, які брали участь у
проект семплювання та поштової розсилки (за 5 місяців участі у проекті показник
конверсії дорівнював 2%, тобто 2% споживачів стали клієнтами лабораторії.
Механіки:

Pregnancy marketing
У подарунковий пакет IQ mama Club вкладалася карта молодих
батьків, яка дозволяла скористатися знижкою 10%
лабораторії «Синєво». Кількість контактів – 4000 шт.

Direct marketing
Для охоплення жінок, що народили, був використаний інструмент «Поштова
розсилання», в конверт якої було вкладено інформаційне
листівка з купоном зі знижкою 50% на здачу аналізу, а також
магніт на холодильник
Відгуки

Чому обрали DMG:
- Постійне оновлення бази;
- Комунікація із споживачем до етапу вибору приватної лабораторії чи державної поліклініки;
- Збільшення частоти контакту з конкретною мамою, збільшення частоти візитів до лабораторії або залучення нових споживачів.