Хьюмер

ЦА: вагітні переважно після 25 тижня, матусі з новонародженими і до 1,5 років
Цілі: ппідключення споживачів з перших днів використання продукції бренду
Рекламна компанія: комплексна
Період проведення – 2017-2019
Географія: мільйонники + обл.центри
Результати:
- Підвищення впізнаваності бренду
- Збільшення лояльності ЦА до бренду та його продукції
- Збільшення на 30% продажів
- Покриття у женс.консул. 4 000 контактів/місяць, пологові будинки 10 300 контактів/місяць, поштове розсилання – 30 000 контактів/раз на квартал.
Механіки:
New born marketing
У подарунковий пакет «IQ mama Club» вкладалися семпли ТМ
Кількість контактів – 10 300 шт.
Pregnancy marketing
У подарунковий пакет «IQ mama Club» вкладалися семпли ТМ
Кількість контактів – 4000 шт, і навіть використання інформаційно – рекламного матеріалу під час проведення лекцій.
Mom`s library
на сторінках посібника «IQ mama club» розміщувалася рекламна
інформація про ТМ у прив’язці до відповідних статей.