Baby Story

Партнер: Інтернет магазин дитячих товарів Baby Story (www.baby-story.com.ua)
ТМ: Baby Story
ЦА: вагітні переважно після 25 тижнів, мами з новонародженими та до 2 років.
Мета: Підвищення впізнаваності, заклик до здійснення покупки.
Рекламна компанія: комплексна
Період: 2012-2017
Географія: вся Україна.
Результати:
- Вихід на ринок України
- Збільшення географії
- Підвищення впізнаваності бренду
- Збільшення лояльності ЦА до бренду
- Постійне розширення асортименту, збільшення споживчого попиту
- Збільшення продажів – 35%.
Механіки:
New born marketing
У подарунковий пакет IQ mama Club вкладалися семпли ТМ Baby Story. Кількість контактів – 10 300 шт.
Pregnancy marketing
У подарунковий пакет IQ mama Club вкладалися семпли ТМ Baby Story. Кількість контактів – 4000 шт, і навіть використання інформаційно – рекламного матеріалу під час проведення лекцій.
Mom`s library
на сторінках посібника «IQ mama club» розміщувалася рекламна
інформація про ТМ «Baby Story» у прив’язці до відповідних статей.
Event «IQ mama Meeting»
Участь у заході із промо-стендом, подарунки для майбутніх мам.